Müügitingimused

Käesolevad müügitingimused (edaspidi Tingimused) kehtivad www.inelli.ee veebipoes (edaspidi Veebipood).

Veebipoe  omanik on Inelli Holding OÜ, registrikoodiga EE101173933, asukohaga Mäealuse 10, ladu 10, Tallinn 12618 Eesti (edaspidi Müüja).

Isik, kes asub sooritama Veebipoest ostu (edaspidi Ostja) nõustub käesolevate Tingimustega ja kohustub neid täitma. Kui Ostjal on Tingimuste kohta küsimusi, saab lisainfot telefonil +37253844660 või e-posti aadressil info@inelli.ee

Lisaks käesolevatele Tingimustele reguleerivad Veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.

Müüjal on õigus teha Tingimustes muudatusi, millised avaldatakse Veebipoe lehel.

Müügileping, müügitellimuse vormistamine

Müügileping loetakse sõlmituks, kui Ostja vormistab Veebipoes müügitellimuse. Pärast müügitellimuse vormistamist kohustub Ostja tasuma ostusumma pangalingi kaudu või ettemaksuarve alusel pangaülekandega. Müüja postitab müügitellimuses märgitud kauba pärast seda, kui kogu ostusumma on laekunud Müüja arveldusarvele.

Müügitellimus, mille eest Ostja ei ole tasunud kahe päeva jooksul alates müügitellimuse tegemisest, tühistatakse.

Kui Ostja soovib müügitellimuse tühistada, siis kohustub Ostja edastama vastavasisulise tahteavalduse Müüjale e-posti aadressile info@inelli.ee või kontakteeruma läbi Veebipoe kontaktvormi.

Tooted

Veebipoes müüdavad tooted on üleval Veebipoes. Veebipoes olevad tootepildid on illustratiivse tähendusega ja võivad erineda tegelikust tootest. Veebipoes olevate toodete kirjeldused ei pruugi olla ammendavad. Kui Müüja on esitatud viited kolmandate isikute veebilehtedele, ei taga Müüja, et nendel linkidel klõpsates on kuvatav teave õige, täielik või täpne. Kolmandate isikute esitatud teabe sisu, selle õigsuse, põhjalikkuse ja täpsuse eest vastutavad kolmandad isikud. Müüja ei ole kohustatud kontrollima edastatavat või säilitatavat välisinfot või määrama kindlaks ebaseaduslikud tegevused.

Hind ja maksmine

Iga Veebipoes pakutava toote hind on märgitud vastavata toote juurde. Kõikide toodete hinnad sisaldavad käibemaksu. Kõigi toodete hinnad on eurodes. Veebipoes toodud hinnad kehtivad ainult Veebipoest ostes.

Veebipoes pakutavate toodete hinnad võivad muutuda. Ostja kohustub veenduma toodete ostuhinna suuruses müügitellimuse tegemisel.

Toodete hinnale lisandub kättetoimetamise tasu, mis sõltub Ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Transport üle Eesti on tasuta müügitellimusele, mille ostuhind on vähemalt 75 eurot. Väiksema väärtusega tellimusele lisandub transpordikulu vastavalt Ostja valitud tarneviisile.

Müügitellimuse esitamisel laekub müügitellimuse vormi sisestatud e-posti aadressile tellimuse kinnitus ehk ettemaksuarve. Kui müügitellimuse eest tasutakse pangalingi kaudu, siis ettemaksuarvet ei ole vaja uuesti tasuda.

Kui Ostja valis makseviisiks pangaülekande, siis kohustub ta tasuma ettemaksuarve. Müügitellimused, mille eest esitatud ettemaksuarvet ei ole Ostja tasunud kahe päeva jooksul alates müügitellimuse esitamisest, tühistatakse.

Kui toodet ei ole laos

Juhul, kui müügitellimuses märgitud toodet ei ole Müüja laos olemas, siis teavitab Müüja sellest Ostjat e-posti aadressi või telefoni teel hiljemalt järgmisel tööpäeval pärast müügitellimusel märgitud ostuhinna laekumist Müüja arvelduskontole. Sellisel juhul on Ostjal õigus:

  • nõustuda toodete saabumise täiendava ooteajaga;
  • tühistada müügitellimus, millisel juhul tagastab Müüja Ostjale müügitellimuse eest tasutud ostusumma.

Kohale toimetamine

Toodete kättesaamiseks on Ostjal võimalik valida järgnevate valikute vahel:

  • pakiautomaat;
  • kullerteenus;

Pakiautomaat

Pakiautomaatidesse saame saata tellimuse mille kogukaal ei ületa 30 kg. Pakiautomaati tuleb tootele järele minna postiteenuse osutaja määratud tähtaja jooksul.

Kullerteenus

Esmaspäevast neljapäevani ostetud kulleri poolt kohaletoimetatav toode tarnitakse kulleriga Ostja poolt märgitud aadressile ostu sooritamisele ülejärgneval päeval ajavahemikus kell 09.00 – 20.00. Reedest pühapäevani ostetud toode tarnitakse kulleriga kliendi poolt märgitud aadressile hiljemalt ülejärgneval tööpäeval ajavahemikus kell 09.00 – 20.00. Toote üleandmise täpse aja lepib kuller Ostjaga eelnevalt telefoni teel kokku.

Ostja peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil toote vastuvõtmise. Juhul kui Ostja ei ole toote saabumise hetkel kättesaadav, teeb kuller ühe täiendava katse toode kätte toimetada. Kui mõlemad katsed toodet kliendile üle anda ebaõnnestuvad, loeb Müüja, et Ostja on tellimusest loobunud ning tagastab Ostjale ostusumma ilma kohaletoimetamise tasuta viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

Valides kauba kohaletoimetamiseks kulleri, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu. Hinnad sisaldavad käibemaksu.

Kui Ostja valib toodete kättesaamise viisiks pakiautomaadi või kullerteenuse, siis tuleb alati esitada Ostja mobiiltelefoninumber (lauatelefoni number ei võimalda antud teenust kasutada).

Ise järgi tulemine

Ostjal on võimalik tulla toodetele ise järgi aadressile Mäealuse 10, Ladu 10, Tallinn. Eelnevalt on vajalik kohtumine kokku leppida telefonil +37253844660.

Tagastamisõigus

Pärast toote kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui Ostja on juriidiline isik.

Tagastamisele kuuluv toode peab olema rikkumata, kasutamata ja originaalpakendis.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud toodet kasutada muul viisil kui on vajalik toote olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud toote testimiseks füüsilises poes. Tutvumine tähendab samaväärset kasutust nagu tutvuksite sellega jaekaubanduses enne ostu sooritamist.

Kui toodet on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada toote ostmisest taganemise avaldus.

Toote tagastamise kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Ostja peab toote tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tellimuse tasu tagastatava toote kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

Pretensioonide esitamine

Müüja vastutab Ostjale müüdud toote lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates toote üleandmisest Ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus toote või puuduse olemusega.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Müüja poole, saates e- kirja aadressile info@inelli.ee

Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast toote üleandmist Ostjale.

Müüja ei vastuta Ostja või toote kasutaja süül tootele tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.

Kui Veebipoest ostetud tootel on puudused, mille eest Müüja vastutab, siis parandab või asendab Müüja puudusega toote. Kui toodet ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Müüja Ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Müüja vastutus on piiratud Ostjale tekitatud otsese varalise kahjuga. Ostja saamata jäänud tulu ja mittevaraline kahju ei kuulu hüvitamisele. Vastutuse piirangud ei kehti ulatuses, milles õigusaktidest tulenevalt ei ole võimalik Müüja vastutust piirata, sealhulgas Müüja tahtliku ja raskest hooletusest tekitatud rikkumise korral ning juhul, kui põhjustatakse Ostja surm või kahjustatakse tema tervist.

Müüja vastab tarbijast Ostja esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Kui Ostja ja Müüja ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Andmekaitse

Ostja annab Veebipoes andmeid sisestades õiguse koguda ja töödelda oma isikuandmeid ning edastada Müüja logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks. Kõiki Veebipoe külastuse ja ostude käigus teatavaks saanud Ostja isikuandmed käsitletakse konfidentsiaalselt ja vaid tellimuse täitmise eesmärgil.

Elektrooniliste isikuandmete kasutamine turunduslikel eesmärkidel toimub ainult siis, kui Ostja on selle jaoks eraldi nõusoleku andnud. Soovi korral on Ostjal õigus nõuda oma andmete kustutamist Müüja Veebipoe andmebaasist.

Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest arveldamisel tagab Ostja personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub Müüjal ligipääs.